Snart helg i alla fall

Ja... 
Idag var jag tvungen att vakna halv sju. Sämst. 
Var helt täppt i näsan och hade ont i halsen som fan, men skyndade mig till styvpappas lägenhet där jag gick ut med hunden och gav honom antibiotika. Sen hade jag lite tid över så jag somnade lite halvt i soffan och lyckades vakna precis när jag skulle gå ner till bussen. Så sov jag nästan hela vägen på bussen också, och lyckades vakna när jag skulle byta till pendeln. 
   
Hade redovisning idag. Sämst. Jag var väldigt oförberedd och sa i princip ingenting, kanske mycket för att jag var i en grupp med många som gillar att prata mycket, och jag helst undviker att tala inför folk. I såna här sammanhang alltså... Men ja, för min grupp gick det väl rätt bra. 
Efter det åkte jag till styvpappas lägenhet igen, fixade lite, tvättade vovvens sår och gick ut med honom igen. Sen mötte jag upp mamma och handlade, hyrde film, och gick hem. 
    
Filmen vi hyrde var I taket lyser stjärnorna. Men någon hade repat sönder hela jävla skivan. Den hackade så mycket att vi inte kunde se klart den, och min lillasyster var tvungen att åka ner och byta. Nyss kom hon hem igen och snart ska vi väl kolla klart på filmen... Den är bra i alla fall. 
   
Imorgon har vi två fredagsföreläsningar, sen är det HELG! Underbart. 
På kvällen nån gång ska jag hem till JD och mysa, och på lördag kväll är det fest hos en av killarna i klassen. Najs najs. Blir nog en trevlig helg... :)
   
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0