Soon to be gone, again

Yo!
Nu är jag hemma...
Gårkvällens/nattens biotittande var väldigt trevligt!
New Moon var bättre än jag trott och alla tjejer som satt där, inklusive jag, blev ju helt kära i både Jacob och Edward.
Vi kom hem till A vid halv fyra och gick ut med vovvarna, sen sov vi till ett idag. Det var skönt.
Sen fick vi städryck och fixade fint i hela hennes lägenhet för att en av hennes vänner skulle komma på besök, och sen åkte vi och mötte upp vännen och jag och Bobo åkte hem igen.

Nu ska jag iväg igen om ett tag. Trots hosta bestämde jag att jag ska åka till helgens klassfest.
Kommer antagligen inte dricka nånting men det är nog bara bra... Blir nog trevligt i alla fall.

Resten av helgen är oplanerad... Förhoppningsvis hittar jag på nåt kul.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0