Typ samma rubrik som igår

Tjo!
Idag har också varit fylld av plugg, plugg och ännu mera plugg.
Dock inte på samma stressartade nivå som igår.
Hade tänkt vakna vid nio så jag skulle ha tid att ringa alla jag ville, men kroppen ville inte alls gå upp när jag ändå var ledig, så jag sov till tolv. Det var så jävla skönt...
Klockan ett började jag ringa runt och fick tag på de jag ville rätt snabbt.
Skrev och skrev som en galning, och tillslut hade jag som sagt innan mer än 6000 tecken. Lite för mycket alltså... Så jag var tvungen att ta bort massa.
Nu har jag fått respons på min artikel och ändrat lite till, nu är den på lite mindre än 5000 tecken. Det funkar.
Jag är riktigt nöjd faktiskt, med tanke på att jag varit sjuk hela veckan, och jag är tillochmed klar långt innan inlämning (ja, långt för mig, vi ska lämna in senast 17.00 imorgon).

Nu ska jag bara chilla som fan hela kvällen, ta ett bad snart!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0