Ännu en ledig en

Vaknade imorse vid tjugo i tio efter fyrtio minuter av snoozande. 
Blev rejält irriterad av faktumet att mjölken var slut. Jag är en liten kräsen sak, måste ha mjölk till frukosten, annars går det liksom inte... Eller, om vi hade haft någonting som skulle kunnat ersätta mjölken hade det väl gått okej, men nu vägrade jag äta frukost alls och bara gick ut med hunden på en gång. 
När jag kom in igen letade jag runt i våra tomma skåp och kylskåp och satte mig lika irriterad vid datorn och farmade ett tag, tills jag fick dåligt samvete över att jag var så kräsen när mamma försökte komma på saker jag kunde äta... Så jag gjorde mig en hamburgare med salami (?), ost, gurka och massa ketchup. I vitt bröd, formfranska alltså. Var faktiskt rätt gott.
 
Jag har nyss kollat klart på Top Gun på riktigt för första gången. 
Försökte en gång hemma hos JD, eftersom det tydligen var helt galet att jag inte sett den än... Men ja, det gick inte så bra att titta den gången. Så jag satte på den igår natt igen, men somnade efter ett tag, så kollade klart på den nu. Den var ju bra. 
 
Just för tillfället sitter jag i sängen med laptopen i knät och lyssnar på Paramore - Brand New Eyes. Underbart. 
Jag försöker nästan plugga också... har liksom lagt böckerna lite fint här brevid mig, men har bara lyckats läsa några meningar ur en bok hittills. Det är ju så galet tråkigt att läsa... Om det inte är något väldigt intressant man läser om, vilket det här verkligen inte är. 
 
Senare ska jag eventuellt följa med styvpappa och storhandla. 
Egentligen skulle jag vilja ha någonting gott att sitta och mumsa på nu, men jag tror att jag borde ta det lite lugnt med godiset ett tag, annars blir jag nog fet på riktigt. 
Imorgon är det skola som gäller igen och på onsdag fyller jag år. Men slipper inte skola för det... Tyvärr. Haha. Dock slipper jag börja tidigt både då och dagen efter, så spenderar natten hos JD. 
    
Nej, borde man göra ett riktigt försök att plugga?
Kanske... 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0