Bli mer hälsosam kanske?

Den senaste månaden (månaderna?) har jag ätit onyttigt mest hela tiden. 
Det börjar synas...
Och det kan inte vara så jävla bra för insidan heller. 
Så jag ska försöka bli mer hälsosam. 
Inte äta lika mycket skräpmat och godis, och istället äta lite lättare, nyttigare saker. 
Har börjat idag, med rågbröd till frukost istället för vitt bröd och liite nyttigare överlag. 
Vet inte hur länge det här kommer hålla men jag ska verkligen försöka. 
Om jag blir sugen på nåt gott kan jag ju självklart ta något gott att äta, men i såna fall inget som är så fett och jättesockrigt. 
  
Ja... och så funderar jag på att börja träna också, men det får vi se hur det blir med. 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0