Bus

Efter att jag varit ute med hunden igår gick jag inte och la mig.
Inte riktigt i alla fall.
Jag la mig i sängen och kollade på How I Met Your Mother.
Sen somnade jag väl vid typ... ja, den måste väl ha varit närmare tre,
eftersom jag gick ut med hunden halv två ungefär. 
   
Så imorse var det svårt att vakna. 
Men nu har jag vaknat och varit ute med hunden,
fortfarande inte ätit frukost fast jag är sjukt hungrig,
bara för att det inte finns nån oboy. 
Jag kan inte riktigt äta frukost utan varm choklad.
Lite dumt, men ja. 
   
Så jag tror att jag ska ner och handla nu. 
Köpa oboy och lite mat och sånt som behövs här hemma. 
Sen ska jag fortsätta kolla på How I Met Your Mother tror jag. 
   
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0