Då var man hemma igen... fast inte riktigt ändå.

Hej.
Nu är jag hemma, eller, inte riktigt.
Har åkt från JD till styvpappa, där jag nu har fixat min farm på FarmVille (eftersom jag inte kunnat göra det när jag var borta så allt ruttnat...), varit ute med hunden och gett samtliga djur morgonmat.
Snart ska jag ner till bussen för att åka till skolan för en enda liten föreläsning... Var nära på att inte åka i tid utan bara ligga kvar och mysa i sängen imorse, men sen bestämde jag mig för att jag inte skulle vara dum och leka skolkis.

Det har varit två mysiga dagar/kvällar/nätter hos JD och hans vän. Igår satt vi alla tre vid varsin dator och spelade konstiga spel på internet... Haha. Jag var då sämst. Dumma smarta pojkar!

Men ja... Nu är det Fredag och sen är det helg.
Vad ska man hitta på då tro?
Ingen aning ännu, eller jo, ska eventuellt på inflyttningsfest typ imorgon kväll men annars vet jag inte. Borde man sätta igång och plugga lite?
Om jag har tid gör jag det.

Nu ska jag sticka!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0