Dagen

Goddag!
 
Söndagen har bestått av en lång sovmorgon, lite farmande på FarmVille och en tripp till Farsta med lillasyster som köpte presenter till mig (varav alla jag valde ut själv... hehe. Kontrollbehov? Nejdå). Väl inne i Farsta stötte jag även på mina före detta RC, AL och arbetskamrat som stod och hängde utanför BK. Var ju tvungen att snacka lite med dem innan vi stack hem igen. 
Annars har jag kollat på tv. Det är ju söndag liksom... 
   
Snart ska jag... ? Gå ut med hunden. Farma lite mer först. Vill komma längre än JD. Han är några levels före mig, och jag började farma senare än honom, så det skulle kännas bra att komma högre upp. Haha. Vilken tönt jag är. Men jag står ju för det, så då gör det ingenting... Ehm. 
   
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0