Dude, jag fyllde ju år igår!

Alla inlägg är numera tankespridda, djupa och aningen deppiga. 
Så tänkte bryta av med lite födelsedags-update. 
Vet ni vad som är galet?
Jag tog INGA bilder alls igår!
Heeeelt sjukt, jag tar ju alltid hundratals bilder annars... Men jag har väl blivit lat. 
Och så funkar inte gamla digitalkameran som den ska. 
När man vill använda den funkar den inte.
Och varför jag inte fotade nåt med systemkameran vet jag inte riktigt... För tung?
Nej, nu får det bli ändring på det här! Bilder ska det finnas, överallt, hela tiden!
Får se till att ta bilder när vi firar mig på riktigt istället!
 
Förutom de icke-existerande bilderna var dagen väldigt trevlig. 
Den började med att jag fick frukost på sängen och lite presenter från familjen vid typ sju på morgonen. Jag skulle inte upp förrän typ halv tio men ville ha det ändå. Hihi. Mysigt i alla fall, fick ett linne, lite smink och två målardukar som jag ska täcka med färg när jag får tid och lust! Var så länge sen jag målade på riktigt ju! 
Skolan började vid ett, med en tvåtimmars-föreläsning som faktiskt var någorlunda intressant. 
Jag höll mig glad och positiv hela dagen, och tänkte inte så mycket på hela "ska-jag-sluta-dilemmat". Skönt, och trevligt. 
 
Efter skolan åkte jag hem, och fick god köttfärspaj, sen massa glass med marängen och kolasås. MUMS!
Sen drog jag hem till JD, och vi myste lite grann. :) 
Kollade på typ en hel säsong (första?) av The Office. Brittiska versionen. Har aldrig sett det förut men det var ju rätt bra, och medan JD sov låg jag vaken och tittade tills det var helt slut. 
Sov lääänge imorse. JD gick nångång vid tio, halv elva och då fick jag ligga kvar i hans säng och sova lite till. Hade ställt klockan på elva så jag skulle kunna snooza en halvtimme, men det gick inte så bra det där. Vaknade av att mobilen vibrerade av ett sms, och såg då att klockan var fem i tolv, så jag gjorde mig i ordning snabbt som fan och stack till tunnelbanan, osäker på om jag var i tid, för tidig eller för sen. 
Som tur var kom göteborgaren (en kille i klassen... :P) dit när jag satt och väntade på t-banan, så vi åkte tillsammans till skolan, och kom precis i tid. Perfa. 
 
Dagens lektion var inte lika intressant enligt mig, men uthärdligt. 
Efteråt åkte jag in till stan ett tag och sen åkte jag hem.
 
Öhm... det här blev ett långt inlägg. 
Ja. 
Jag vill inte plugga mer ikväll. 
Ska nog gå och ta en dusch. Känner mig inte fräschast i världen. 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0