En produktiv och aktiv onsdag

Idag har jag gjort en hel del känns det som. 
Först bar det av till skolan där vi kollade igenom lite grejer med grupparbetet och så,
sen åkte jag in till stan och träffade upp lillasyster för lite shopping. 
Det var egentligen inte tänkt att jag skulle köpa nåt, men det blev lite grejer i alla fall...
Köpte ett par tajta, svarta jeans, en tajt, svart och långärmad klänning och två tajta, långa t-shirts. Tajt för hela slanten... Najs. 
Efter shoppingturen hämtade jag ut mina biljetter till Paramore-konserten och gick hem, där jag satte igång att städa mitt smått snuskiga rum. Nu är det fint och rent.
     
Har satt mig ner i sängen för att chilla ett tag. 
Sen måste jag kolla igenom vårt arbete och förbereda mig lite för redovisningen imorgon... 
   
<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0