Firandet

Jao.
Idag blev jag firad av familjen. 
Väldigt trevligt. 
Fick massa fina saker, fast hade ju fått lite redan innan. 
Idag fick jag i alla fall:
- Akrylfärger (grundfärgerna; svart, vitt, rött, blått och gult. Då kan jag blanda vilka färger som helst i princip...)
- en sån där platta man blandar färgerna på som jag inte kan komma på vad det heter just nu 
- Hudkräm och shower peeling
- Badoljor (jag badar HELA TIDEN)
- En hatt (en grå heting, men måste byta till en mindre storlek för att jag har aslitet huvud...)
- Skor! (converse-liknande Tretorn, vattentäta, varma och as-snygga!)
- En origamibok och origamipapper (Ascoolt ju! har aldrig ens tänkt på det förut men kan nog vara skitkul att kunna)
 
Har tagit bilder, men hinner inte lägga upp några idag. Massa skolarbete som måste göras liksom... Så kanske nån annan gång. Då blir det troligen bild-bomb. 
 
Ja, dagen var väldigt trevlig! Men nu måste jag gå ut med hunden och sen sova.
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0