Fredag, lördag

Hej.
  
Efter att jag skrivit igår hyrde jag en film, som jag och lillasyster kollade på sen. 
The Reader. 
Den var bra... Fast inte riktigt vad jag hade tänkt mig. 
Efter filmen gick jag i duschen och sen stack jag iväg till JD. 
Vi började titta på Seven, men sen blev det så sent och han skulle upp till jobbet på morgonen så vi gick och la oss.
Det var en mysig natt. 
När han gick upp vid halv åtta fick jag ligga kvar i sängen och sova, vilket jag gjorde. Till typ halv tolv tror jag. 
Sen åkte jag hem, och nu är jag hemma. 
Inte på lika bra humör som innan för tillfället men det går nog över snart. 
Tror att jag borde plugga lite sen. 
Men vet inte om jag orkar. 
Vi får se. 
    
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0