Good day to you sir!

Yo yo!
Dagen har varit lite seg och rätt så trevlig. 
Har ätit massa gott, god mat och godis, och glott på film med mamma och systrar (storasyster kom hit på besök. Trevligt trevligt!). Vi såg Män som hatar kvinnor, och som man har hört från alla man pratat med hittills som sett den var den grymt bra. 
Blev lite hastigt och lustigt inbjuden på inflyttningsfest, men tyvärr kunde jag inte gå, skulle ha blivit alldeles för stressigt... Förhoppningsvis blir det nåt nästa vecka igen. 
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska väl börja leta upp en praktikplats och plugga lite. Kanske åker iväg sen på kvällen men inget bestämt... 
    
Nu ska jag gå till den andra datorn och kolla min farm på FarmVille, eftersom Flashplayer inte funkar på den här datorn. Enda riktiga nackdelen med den ungefär... Men det gör inte så hemskt mycket ändå. 
   
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0