Här sitter jag och fryser

Gah! Nu är det jävligt kallt i mitt rum. 
Mamma lyssnade inte på mig när jag sa att hon inte fick öppna fönstret i mitt rum. 
Nej, det luktade illa härinne, sa hon, och vi måste vädra. 
"Men jag kommer ju frysa ihjäl!" Sa jag. 
Då öppnade hon fönstret, stängde dörren och gick. 
Och nu är jag för lydig för att stänga...
Ska nog göra det snart dock. 
Fryser ju ihjäl!
   
Fast... det är inte så hemskt som det låter. 
Jag är lite av en dramatisatör (okej, det verkar inte vara ett ord men nu får det bli det!) när det gäller sånt här. 
  
Pluggar gör jag också. 
Eller gjorde,
har tagit paus. 
Måste börja igen snart. 
Typ nu. 
Men först: Stänga det jävla fönstret!
   
<3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0