Ibland extremt ofta och ibland extremt sällan

Det här med min uppdatering...
Ibland blir det över tio inlägg på en dag och ibland färre än två.
Det finns ingen mellanväg, nej, inte riktigt. 
Äsch, vem bryr sig?
    
Idag har jag i alla fall sovit rätt länge för en gångs skull. 
Fast jag kan erkänna att i alla fall sista timmen var jag vaken och låg i sängen och stirrade, men bara gick inte upp... Lite fusk men man kan ju låtsas. 
     
Efter uppvaknandet åkte jag med lillasyster in till stan för att inhandla lite grejer, eller, rätt många grejer egentligen, på två timmar (eller vad vi trodde var två timmar eftersom jag hade för mig att affärerna stänger fyra på söndagar... tydligen hade vi en timme till på oss). 
Så vi stressade omkring där (Läs: Jag stressade och blev trött på alla människor som gick sakta och lillasyster försökte hålla samma takt som mig. Jag tenderar att springa ifrån de flesta med mina långa ben...).
    Vi hittade i alla fall det mesta vi var ute efter och jag fick med mig ett nytt sängöverkast hem. Tidig födelsedagspresent från mami. Jättefint är det, svart! Precis vad jag ville ha, och behövde. Nu kanske jag undviker att använda sängkanten som klädkammare, tvättkorg, skrivbord och papperskorg. Kanske. 
    
Ja... Resten av kvällen har spenderats framför de vanliga söndagsprogrammen på tv, och nu är jag extremt uttråkad. Rastlös. Vill göra någonting, men lite sent för det nu. Särskilt med tanke på att jag måste vara i... Hornstull (?) imorn klockan halv nio för vårt studiebesök. FÅR INTE GLÖMMA KAMERAN!
   
Nej men... nu ska jag väl sitta här ett tag till, sen göra mig i ordning och gå och lägga mig. Eller nåt annat lika tråkigt. 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0