Jag älskar min musiksmak!

Kanske rätt uppenbart egentligen, att man gör det. 
Men det känns speciellt. 
Aldrig någonsin har min musiksamling varit lika komplett som den känns just nu. 
Jag har gjort en lista i iTunes där jag har blandat en del favoriter, och när man sätter den på shuffle blir det hur underbart som helst. 
I den spelningslistan, som jag för övrigt döpt till "pluggmusik", finns allt från mesig hiphop till galet skrikande. Fast i mina öron är det ju så mycket mer än bara stereotypa musikstilar. 
Jag verkligen njuter när jag lyssnar på min musik. 
Jag har en vid blandning av olika artister och band som jag lyssnar på, vissa mer än andra såklart. Men när man blandar blir det bäst i världen.
Vare sig ni vill eller inte tänker jag nu lägga upp en låt av varje band eller artist som finns med i den här otroliga spelningslistan. 

Nähä, jävla ap-dator stänger ner internet när jag sitter och håller på. Nu orkar jag inte göra om allt för jag måste sova... Kanske fixar imorn istället. SUG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0