Jag somnar tydligen överallt numera

Sov på väg till skolan imorse, var till och med halvdöd när jag gick från bussen till pendeltåget.
Somnade nästan på lektionen och var tvungen att köpa cola för att hålla mig någorlunda vaken.
Kom hem och tänkte plugga, la mig ner och började läsa och somnade i sängen.
Vaknade två timmar senare, lagom till att gå hit till styvpappas lägenhet och gå ut med hunden.
Nu sitter jag här och gäspar igen.
Ska snart cykla hem igen, handla lite först. Köpa med mitt nåt sött så jag kanske kan hålla mig vaken för att plugga på riktigt ett tag.
Man måste ju börja nån gång liksom...

Men jag kan fortfarande inte få mig själv till att ringa och söka praktikplats.
Jag är korkad.
Måste göra det typ NU.
Annars är det rätt kört.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0