Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!

Usch. 
Blä.
Fy.
Hemskt.
Jobbigt. 
Jag vill inte.
Jag orkar inte. 
 
Nu har man lyckats missa att anmäla sig till tentan också. 
Känns ju alldeles underbart. 
Har inte ens haft en tanke på det. 
Finns så många andra tankar i mitt huvud just nu. 
 
Jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra med fortsatta studier. 
Fast jag har nog nästan bestämt mig egentligen.
Det känner jag när jag sitter på föreläsningarna, och med böckerna. 
Men det går lite fram och tillbaka. 
 
Men... 
Vad fan ska man göra nu liksom? 
Jag har inte anmält mig till tentan, 
jag kan inte göra det på webben nu längre. 
Igår var sista dagen. 
Väldigt bra att vi fick information om det innan... 
Verkligen. 
Sug-apa.
 
Jag kan ju inte fokusera på att plugga när jag inte bestämt mig för om jag ska fortsätta plugga sen. 
Jag bara fokuserar på att komma på vad det är jag vill göra. 
Allt annat bara flyger bort.
Jag måste börja skriva min jävla artikel. 
Det skulle kunna vara roligt, om jag inte kände mig så stressad och pressad som jag gör. 
För jag måste samtidigt göra femtio andra saker också. 
Hel-vete.
 
Jag ska försöka börja skriva nu. 
Utan något som helst material, ungefär. 
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0