Jomen... det här gick ju bra. Verkligen.

Den där pluggträffen...
Ja, den blev ju inte lika mycket plugg-träff som: sitta-och-skratta-åt-konstiga-saker-och-gå-ut-på-långpromenad-och-fota-en-massa-träff. 
Vi pluggade väl, men ytterst lite.
Och tentan är imorn.
Det här känns underbart.
Inte har jag heller lyckats plugga någonting nu på kvällen. 
Jag SUGER. 
Ja, det gör jag faktiskt. 
Just nu i alla fall.
  
Men den här kursen är ju så extremt omotiverande att det inte är sant. 
Aja... nu borde jag kanske sova. 
Kommer ju knappast plugga nåt mer ändå, och då är det ju korkad att sitta uppe länge så man är astrött imorn också. 
  
Gonatt! 
<3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt :s

2009-10-20 @ 23:49:34
Postat av: Lina

Men gull! Inte ditt fel alls ju! <3

2009-10-21 @ 15:00:58
URL: http://amusingname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0