Kreativiteten flödar!

Oj oj oj!
På väg hem från skolan kom jag på att jag hade tid att göra någonting annat än att plugga för en gångs skull, och blev jäkligt sugen på att måla. 
Jag har ju fått massa nytt material och då måste man ju använda det!
Så nu har jag suttit här och skissat ett tag, och har en ungefärlig skiss av hur jag ska göra. 
Jag kände för citrusfrukter av någon anledning, så det blir lite sånt. Mamma har sagt att hon vill ha nåt i köket, och då passar ju citrusfrukter bra. Snygga är de ju också... 
Öhm, istället för att skriva om citrusfrukter ska jag börja skissa på själva duken, och sen MÅLA! Var så galet länge sen... Men det känns som att jag har inspirationen för att börja på nåt bra idag.
   
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0