Last night

Gomors!
Eller vänta... 
Det är inte riktigt morgon längre. 
Jag vaknade för flera timmar sen (om jag ens vaknade? Har jag sovit någonting inatt?). 
 
Ja... gårkvällen var i alla fall riktigt jävla trevlig. 
Det blev ju inte röjigt precis, men som jag skrev tidigare (gjorde jag verkligen det? vi kan i alla fall låtsas, om det är så att jag inte skrev det...) var jag pepp på det mesta, vare sig vi skulle bli många eller få, om vi skulle chilla eller dansa. 
Det blev mys-chill med trevligt folk för hela slanten!
Vi hamnade på ett ställe som heter Bara vi på Skånegatan. Riktigt najs ställe faktiskt, rätt litet och mysigt. Folk droppade in lite allt eftersom och tillslut var det jag, fyra killar från klassen (varav en fyllde år på samma dag som jag så det var lite firande för honom också. Han hade några vänner där), min storasyster och hennes pojkvän, JD och två av hans vänner. Och JD och hans vänner gick i samma klass som födelsedagskillen och hans vänner i grundskolan, så det blev lite reunion där.  
  
I alla fall spenderades kvällen med massa babbel och dricka (jag betalade inte för någonting själv, blev bjuden hela tiden). Jag fick smaka på massa goda saker som jag inte smakat innan också, för de fick bestämma lite vad jag skulle dricka. Haha. 
Jag hade jättekul, men var också rätt trött, så vi drog inte vidare sen. 
   
Kvällen/natten avslutades med storasyster och hennes pojkvän på Donken (jag hamnar alltid där i slutändan numera...), och sen följdes det av massa missförstånd som fått mig att vara på rätt jobbigt humör resten av natten och morgonen. Men det är bra nu igen. För nu vet jag att det bara var missförstånd och ingenting att vara upprörd över... 
   
Nu har jag försökt skriva lite på min artikel men det är svårt. 
Måste verkligen göra det idag också, för imorn ska jag firas av familjen och på måndag ska vi lämna in våra råmanus. 
Uusch, jag orkar inte plugga! Men jag måste, så jag ska... försöka. 
 
<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0