Lördag, söndag

Hastigt fattat beslut igårkväll också. 
Efter att ha spenderat kvällen hemma och tittat på Nyckeln till frihet med mamma och lillasyster skulle jag gå och lägga mig, men när jag satte mig vid msn blev jag mer eller mindre tvingad till att följa med A och hennes vänner ut (okej, lögn. Jag blev inte tvingad, bara väldigt uppmanad...). Så jag tänkte efter och bestämde att jag inte var redo att sova riktigt än.
Fixade mig på hur kort tid som helst (inte för att jag blev värsta partyprinsessan men med tanke på hur jag såg ut innan tycker jag att det var rätt duktigt av mig) och stack till Medis, där vi efter ett tag satte oss på The Bishops Arms. Rätt mysigt men ganska tråkigt ställe... Inte så mycket drag precis, så vi tog en varsin öl och sen tänkte vi dra vidare. 
Dock blev det inte riktigt nåt av det eftersom mycket hade stängt redan och vi inte kunde bestämma oss, så efter många om och men slutade det med att de andra satte sig på donken medan jag åkte hem till JD. 
  
Vi låg i sängen och halvsov till typ halv fyra idag... Helt underbart skönt. 
Sen satt jag kvar hos dem ett tag innan jag åkte hem. 
  
Nu är jag alltså hemma. 
Har kollat på One Tree Hill och Gossip Girl, och snart måste jag hoppa i duschen. Känner mig inte särskilt jättefräsch för tillfället.   
   
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0