Ni skulle se mina ögon...

Det är ingen vacker syn kan jag lova. 
Har aldrig sett mina ögon så svullna förut. 
På nåt sätt var det väl bra ändå. 
Att allt fick komma ut. 
Att jag fick låta det forsa nedför kinderna.
Förhoppningsvis kan jag nu gå tillbaka till mitt vanliga, positiva jag. 
  
Har spenderat senkvällen med att titta på Cocktail på femman. 
En ung Tom Cruise är aldrig fel... 
Och med tanke på att det blev Top Gun förra veckan (?) så passade det ju bra. 
   
Imorgon blir det födelsedagsfirande med familjen. 
Första gången på länge som jag faktiskt nästan inte har någon aning om vad jag kommer få i present. 
Kanske inte så konstigt med tanke på att jag inte önskade mig nästan någonting. 
Känns inte ens som att jag har fyllt år. 
Det är bara konstigt...
   
Men nu ska jag väl sova snart. 
Ska kolla lite mer tv och dator först bara. 
 
<3
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0