Nu vet jag

Jag vet vad jag vill.
För tillfället i alla fall.
  
Jag vill resa. 
 
Jag vill jobba ihop massa pengar och bara resa iväg. 
Någonstans där jag kan leva,
och tänka,
och INTE tänka. 
 
Man behöver nog ha en period i livet då man inte riktigt tänker,
så som jag har gjort mestadelen av mitt liv,
för att man ska komma på vad man vill göra. 
  
Eller så försöker jag bara komma på argument till varför jag ska göra någonting jag normalt sett inte gör.
Det vore kul.
Att testa på nåt nytt. 
Ett nytt sätt att leva,
bara för ett tag. 
 
Jag vill, jag vill, jag vill. 
Men jag tror inte att jag kan. 
Jag har fortfarande ansvar.
  
Man kan ju drömma. 
(Fast vad det inte det jag kom fram till att jag inte skulle göra?)
   
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0