Singing instead

Här sitter jag med plugget framför mig och ska... ja... plugga. 
Men, dumt nog satte jag igång Paramores nya album, som jag fortfarande håller på att lära mig texterna till, alltså sitter jag och sjunger med i alla låtar istället för att koncentrera mig på att plugga. Och nej, det går inte bara att stänga av musiken, eller sätta på någon musik jag redan kunnat texterna till hur länge som helst så jag inte tänker på det, för det är ju så jäkla bra! Och det är härligt att sjunga!
Men när alla låtar från albumet tagit slut ska jag byta musik till sånt jag redan lyssnat på femtiotusen gånger. 
Och då kan jag plugga. 
 
Men tills dess:
   
 
Och imorn skulle jag gått på seminarium om en bok vi ska ha läst. 
Men eftersom jag inte har gjort det än och man kan göra uppgiften skriftligt istället och lämna in senast den andra november så ska jag skita i seminariet och ha pluggträff här istället. 
Tentan är ju som sagt på onsdag. 
Och ja, jag kommer dö helt enkelt.
Men sen, efter onsdagen, kan jag förhoppningsvis återuppstå och hålla mig borta från döden ett tag. 
  
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0