Tounge tied

Redovisning av granskningsuppgiften var det idag. 
Från nio till typ ett, halv två blev det väl. Jävla lång tid. 
Det gick väl bra. För gruppen. För mig vet jag inte, med själva presentationen... 
Jag blir alltid så galet nervös när jag ska redovisa ett skolarbete inför en grupp. 
Vet inte varför egentligen.
Men jag får liksom för mig att jag måste få ut all information på samma gång, vilket gör att jag försöker prata alldeles för snabbt och blir torr i munnen och har svårt att få ut nåt alls. 
Det är nog inte så hemskt egentligen, men det känns som det. 
Ja... 
   
Vi fick bra kritik i alla fall. 
Det första opponent-gruppen påpekade var att de tyckte att det var fina bilder. Bilderna som jag tagit, allihop. 
Kändes bra. 
Artikeln fick också bra kritik. Och hela arbetet som en helhet.  
   
Känns skönt att vara klar med det nu i alla fall. 
Nu har jag en uppgift kvar att göra, skriva ungefär tusen ord vardera på sex frågor om en bok vi ska ha läst. 
Självklart har jag nu inte läst boken, men ja. Ska väl göra det idag. 
   
Ikväll kanske vi ska öla med klassen. 
Men jag vet inte hur det blir med det än. 
Skulle vara trevligt. 
Fast just nu känner jag mig bara så extremt trött att jag skulle kunna sova till imorgon.
Är ju ledig imorn i alla fall. Så jävla najs!
Ska antagligen träffa JD på kvällen sen då. Mys!
   
Mitt huvud gör ont. 
Kanske för att jag väntade så länge med att äta lunch. Men nu har jag ju ätit så jag tycker att det borde gå över. 
Nej... Måste ut med hunden snart också. Bajs på det. Jag orkar inte. Vill sova. 
  
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0