Awesome! Eller inte.

Hej.
Idag mår jag dåligt. Fysiskt dåligt dvs, psysiskt mår jag jävligt bra faktiskt.
Men ja, börjar väl bli sjuk. Mådde väldigt dåligt i början av dagen, ringde min chef och frågade om jag fick stanna hemma idag, men han sa att jag skulle komma dit och så om det inte fanns så mycket att göra kunde jag åka hem. Så jag åkte till jobbet, bytte om och stod och väntade i tjugo minuter innan chefen sa att jag fick gå. Så jävla lättad jag blev då... Nära till tårar, av någon anledning. Antagligen på grund av tanken att behöva stå i kassan och vara trevlig mot folk, jobba assnabbt och samtidigt smitta en massa människor när jag mådde pissdåligt. Men det slapp jag ju som tur var.

Åkte hem istället, och har ätit mat, druckit mammas specialté och pluggat lite mer. 
Dock tänker jag inte bara vara hemma och ligga halvdöd i sängen. Sånt brukar oftast göra att jag mår sämre och går in i mina krämpor mycket mer. Så det skiter vi i. Istället försöker vi (mina jag) äta mycket bra mat, dricka mycket vatten och citron och leva livet som vanligt! Vet fortfarande inte riktigt vad som händer idag, om jag åker iväg eller inte. Det får vi väl se. 

Annars då? 
Jag ska sluta jobba på BK, säga upp mig alltså. Hade tänkt pröva och se om jag tyckte att det funkade med skola och jobb men det gör det inte. Jag kör slut på mig själv och är aldrig helt ledig, vilket man måste få vara, så jag har bestämt mig för att fokusera på pluggandet nu. Lönen var ändå väldigt dålig och nu när jag ska söka studiebidrag och studielån kommer pengarna räcka i alla fall. Sen kanske jag söker nåt annat jobb med bättre lön senare. Men till en början ska det bli sjukt skönt att inte jobba alls.

<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0