Bus, lek, skratt och foto

Dagens lektion var underbart rolig.
Parade nämligen ihop mig med en tjej jag inte träffat förut, som varit bortrest. Vi hade så jävla kul tillsammans. Vi fick uppgiften att fota tre porträttbilder var, en helbild, en halvbild och en ansiktsbild. Vi sprang runt och fotade i princip överallt runt skolan och rätt långt bort från den också, och bara skrattade hela tiden. Sen valde vi ut bilderna vi skulle använda och skrattade lite till åt alla knäppa bilder vi tagit på varandra.
Ja, kul var det i alla fall!
Lektionen var tre timmar, sen slutade vi.
Gick in på bokhandeln en stund och köpte ett kompendium vi måste ha och lite annat. Sen åkte jag hem, och snart ska jag åka till jobbet. Usch, vill verkligen inte jobba idag, men men...
Innan jag går ska jag sitta och hålla koll på en budgivning på tradera. Just nu har jag högsta budet, och snart är den avslutad, så får väl hoppas att jag vinner. En bok. Till skolan.
Och imorgon ska vi ha ett seminarie, prata om delar ur en bok som jag måste läsa ikväll när jag kommer hem. Och sen imorgon kväll ska det bli lite fest i klassen, antagligen. Trevligt trevligt.


Foto: Klasskompis :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0