Du, prova hundsim!

Att sova eller att inte sova, det är frågan...
Jag funderar starkt på att sätta in Kenny Starfighter i datorn och kolla på den en gång till. Eller i alla fall kolla på den tills jag blir så trött att jag somnar.
Enligt mig är det en rätt så bra idé. 
För övrigt mår jag fortfarande inte bra, men efter två Panodil och en kopp grönt te känns det lite bättre. 
Grejen är ju den att jag klarar mig prima när jag bara har ont i halsen eller är täppt i näsan (eller båda), men när den där jävla huvudvärken kommer, då är jag rätt död. Huvudvärk är det värsta som finns. Jag kan inte göra någonting känns det som, huvudet bara dunkar och känns tyngre än hela mig. Inte kul.
Men nu har jag ju inte så ont i huvudet längre. 
Så... film? Ja, jag tror nästan det.
Juste, skulle ju egentligen ha åkt iväg ikväll men det visade sig att JD inte kunde, och det var nog bäst så. Jag hade ju dött på riktigt. Kanske.
Nej men det är lite skönt att bara vara hemma och ta det lugnt ibland också. 
Imorgon kommer storasyster hit och hälsar på. Ska bli trevligt. :)
Men nu: Kenny Begins. Igen.
Peace <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0