En sån där rubrik är det här du vet

Yo yo yiggity yo!
Kom hem för typ en timme sen. 
Har spenderat dagen hos M. Vårt syfte med att träffas var från början att plugga, men det kändes mer som att vi gjorde typ allt utom just det. Kanske en av åtta timmar spenderade vi med plugg. Duktiga flickor!
Trevligt var det ju i alla fall! 
Börjar få lite ångest inför tentan nu. 
Den är på Torsdag... Det är snart.  
Jag har fortfarande inte läst alla böcker eller svarat på alla instuderingsfrågor, och jag blir knäpp. 
Hur ska man hinna liksom?
Får väl försöka plugga hela dagen imorn, ja, de timmarna jag inte har lektion alltså. 

Nu ska jag typ glo på tv.
Chill-frill!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0