En sjuk dag med storasyster

Och det där med sjuk ska inte tolkas som att dagen har varit sjuk, utan att jag har varit sjuk idag. Det bara kittlar i näsan hela tiden och jag blir galen! Vill nysa, men det går inte. Blä! Bara så ni vet liksom... 
I alla fall har jag spenderat mestadelen av dagen med min kära sister, som varit här och hälsat på. 
Nu är hon borta igen... 
Mamma var också med nästan hela tiden. 
Vi har suttit och ätit mat och efterrätt, pratat, varit ute med hunden, tittat på Kenny Begins (andra gången för mig då, tror inte syster uppskattade den lika mycket som jag dock), ätit lite mer efterrätt och pratat lite mer, och bara chill-frillat här hemma. 
Nu börjar jag må sämre igen. Så jag ska väl bara ta det lugnt och kanske sova tidigt. Usch vad tråkigt... Jag vill inte vara sjuk ju! Hate it. Ska försöka bli frisk så snart som möjligt. 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0