Flytta ett tag? Ja, helst.

Hej hopp!
Idag var en uthärdlig dag i skolan, inte världens roligaste lektioner men med trevligt folk blir allt mycket roligare. Dock var det JÄVLIGT kallt. Dumt av mig att ta på mig för lite kläder. Imorgon ska jackan på!
Köpte med mig fyra böcker hem också. Efter förra kursens misstag att vänta till sista sekunden kände jag att jag ville ha saker klara i tid den här gången. Lika bra det. 
 
Ja... just nu sitter jag hemma hos styvpappa. Ska snart ut med hunden och sen ska jag väl gå hem till sandlådan igen. Dock kanske jag inte ska bo där nu de kommande dagarna, beroende på om jag hittar någon annanstans att crasha till på fredag. Vill inte bo i en sandlåda, extremt jobbigt, väldigt ohygieniskt och smått hälsoriskerande. 
Så, hoppas, hoppas, hoppas på att någon är snäll mot mig!
 
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0