För mycket

Jag har skrivit kamratintervjun. 
Det gick snabbt, det gör det alltid när jag väl kommer igång. 
Men det dumma är att den inte är klar än, och inte för att jag inte vet vad jag ska skriva om, utan för att jag har för mycket som jag vill skriva, och har redan skrivit för mycket, över gränsen tretusen tecken. Det suger. 
Så jag måste liksom ta bort sånt jag tycker om för att få plats med annat som typ måste vara med. 
Det skulle vara kul att få en uppgift som inte hade några gränser för hur långt det fick vara, då skulle jag kunna skriva någonting helt underbart antagligen. 
Det är väl i och för sig bra att lära sig sålla lite också. Men tråkigt som fan. 
Jag hatar att sålla. 
   
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0