Gårkvällen och iväg snart!

Idag vaknade jag vid typ tio. Kan inte ha sovit mer än fem timmar inatt. 
     
Gårkvällen var riktigt trevlig. Massor av folk från klassen var där och jag gick runt och minglade lite. Haha, nej men man snackade med massa folk, och fastnade med vissa som var roligare än andra. 
Vi var ett gäng som åkte hemåt samtidigt vid runt tre, och några försvann på vägen. Sen gick jag och tre till av i Slussen och gick till Donken i Medis. Den i Slussen var helt fullpackad med folk... 
Åt mat och sedan åkte vi vidare till Gullmars, där min tunnelbana som tur var skulle komma om bara fem minuter. Så jag kom väl hem nångång vid halv fem ungefär. La mig och sov nästan direkt. 
Ja... det blev en del dricka under kvällen, men inte alldeles för mycket. Lite lagom sådär. ;)
   
Snart ska jag iväg. Hem till finaste JD. 
Känner mig rätt snygg just nu. Haha. Har fixat mig och har på mig nya kläder och grejer...
Öhm...
Juste! Köpte massa mer inne i stan med lillasyster igår. Var på bra shoppinghumör! Det blev en hoodie, ett linne, två mössor, två par vantar, massa kosmetik och en JACKA! Asfin och asskön. Funkar både i höst och i vinter antagligen så det är najs! Kommer antagligen bilder nån gång i framtiden, men inte just nu fortfarande. Är så jobbigt att behöva fota, lägga in bilderna på den andra datorn och lägga upp. Jag är lite lat när det gäller sånt just nu. 
 
Nu ska jag chilla här hemma en stund till innan jag sticker!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0