Hej, jag är trött!

Goood morgon alla glada!
Igår var en mysig kväll. Spenderades mest med att mysa i soffan och halvsova till Duck Tales. Haha.
Var tvungen att kliva upp tidigt imorse (kan man säga så när det fortfarande är morgon?) för JD skulle till jobbet. Och jag skulle hem och gå ut med hunden. Kul.
Just nu sitter jag i styvpappas lägenhet, för vovven är här för tillfället, och ska snart ut på en liten promenix.
Dessutom är jag galet trött. GALET trött. Vet inte riktigt varför dock, det bara är så.
 
Meen... Sen ska jag väl sitta här typ resten av dagen, kolla tv och dator och grejer, tills jag har varit ute med min vovvsing en gång till och kan gå hem igen.
Imorgon är det skola. Vi ska börja en ny kurs nu. Vet inte hur intressant just den här kursen kommer att bli. Journalistik och samhälle tror jag, och det låter inte så lockande i mina öron. Men vi får väl se.
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0