Hemma igen

Jag undrar hur många rubriker jag haft som sagt just "Hemma igen". Det känns som att den två orden har använts ganska ofta. 
En observation bara... 
Man kanske borde räkna?
Eller, nej. 
I alla fall...
Sov hos JD igår. Vaknade tidigt men fick sova kvar själv nån timme till. Skönt. 
Sen åkte jag till skolan för världens mest värdelösa lektion. Satt och ritade i mitt block som vanligt, och fyllde mindre än en sida med anteckningar. Det är rätt lite. 
Efter skolan åkte vi några stycken in till stan. Jag hade hoppats på att kunna träffa min vän, som jag inte träffat på hela sommaren, i samma veva, men då jag förstod att hon antagligen fortfarande låg och sov åkte jag hem istället. 

Nu ska jag göra vitlöksbröd till kycklingfilén mamma lagar. MUMS!
Jag är galet hungrig. 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0