I´m up!

Hej hopp!
Nu är jag vaken, sedan... fyrtiofem minuter tillbaka. 
Om en timme och tjugo minuter ska jag gå hemifrån, och innan det ska jag gå ut med hunden och göra mig klar. 
Hittills har jag ätit frukost, klätt på mig, sminkat mig en aning och fört över pengar till mamma. 
Blev ju faktiskt inte väckt klockan sju imorse, men dock blev jag väckt vid typ halv två inatt istället, av någon anledning. Sedan dess har jag nog legat lite halvt orolig för om jag ska bli väckt igen, så nu känner jag mig väldigt trött. Men men... 
   

   
Update: Jag ska inte alls åka iväg. 
Kanske lika bra ändå, jag vet inte riktigt. 
Haha, lite jobbigt bara att jag gjort mig i ordning bara, men äsch.
   
Nej, nu ska jag väl... gå ut med hunden i alla fall.
Sen måste jag ju plugga i vilket fall som helst. 
   
<3 

Kommentarer
Postat av: Malin

förlåt, förlåt förlåt. jag skäms. hatar min dumma maaaaaaaaage. bajs och fy på det. lovar att gottgöra dig.



du är en riktigt bra vän Lina. verkligen.



läste ditt inlägg förrut och den som tar dig för givet måste vara helt från vettet. du är verkligen en person man ska vara rädd om. såna som du växer inte på träd.

<3

2009-09-21 @ 12:21:10
URL: http://abigworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0