Igår var najs, idag var najs, imorgon blir nog också najs.

Ja...
Igår var det party på hög nivå i klassen, på studentpuben.
Jag hade i alla fall askul med min nyfunna vän och lite annat roligt folk. Körde shotrace och sjöng en ramsa som en tjej kom på (och jag hjälpte till med lite) om klassen. Det känns kul att vi redan börjat få en "vi-känsla" efter bara två veckor tillsammans.
Helt sjukt också, det här med mig och min nyfunna vän, M. Vi träffades för tre dagar sen och är redan typ jättenära. Idag gick vi runt i stan typ hela dagen och bara kollade i massa affärer, pratade, skrattade och åt godis. Rätt så underbart. :)

Jag har alltså haft en rolig dag, trots trötthet, och nu sitter jag och bara slappar. Skönt.
Imorgon har vi en föreläsning (som btw är lite mystisk. Ingen vet vad det handlar om, det står bara "fredagsföreläsning" på schemat) från tio till tolv, sen ska jag åka till min gamla gymnasieskola (gamla och gamla, men ja...) och förhoppningsvis hämta min foto b-mapp och typ lämna en bok, sen hem och äta och ut med hunden och så, göra mig i ordning och sticka till A. Lite senare kommer JD också dit. Det blir nog rätt trevligt. 

Nu måste jag duscha.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0