Kamratintervju

Idag har jag varit överallt, känns det som.
Fysiskt till och med. 
     
Åkte först till skolan vid nio, var där tio. Hade föreläsning om foto, och fick sitta på golvet. Kändes ju lönt att sitta där och lyssna på saker man redan kan och få ont i rumpan på köpet. Verkligen. Inte. 
Efter det åkte jag i alla fall med M till hennes hemvist (haha) för kamratintervjun. Vi satte oss först på en mysig restaurang/café där jag fick välja exakt vad jag ville ha på min sandwich. Underbart gott var det! Om det är någon som är intresserad så tog jag kyckling, fetaost, sallad, gurka, tomat och vitlöksdressing. Öhm, i alla fall...
Intervjuade där och antecknade som en galning, fick ihop typ minst sex sidor anteckningar, och det var bara små punkter som jag ska arbeta utifrån. 
Efter maten gick vi runt i lite affärer och kollade kläder, och sen åkte vi vidare till en fotbollsplan där hon spelar. Vi letade förgäves efter en fotboll, och det slutade med att jag fotade henne när hon hoppade omkring och låg otålig och sprattlade i konstgräset. 
Sedan åkte jag hem... Det tog två timmar! Helt galet. Somnade fan på bussen.
Och så fort jag kom innanför dörren visade vovven väldigt tydligt att han tyckte att det var dags att gå ut, så det fanns inte så mycket mer att göra. 
    
Nu har jag nyss satt mig vid datorn och tänkte börja skriva kamratintervjun. 
Jag har så galet mycket material bara, vet inte riktigt vad jag ska välja att skriva om, för texten ska rymmas på ett A4... Ja, på något sätt får jag väl ihop det!
    
Imorgon är vi lediga! Så skönt!
Dock tänkte jag kanske passa på att åka in till gamla skolan då istället, och hämta min fotomapp och så... Och kanske in till BK och lämna tillbaka jobbkläderna.
Vi får se hur allt går ihop. 
<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0