Kuckelikuu, klockan är sjuu!

Mitt önskemål om att få sova tills klockan ringde imorse nådde tydligen inte min vovves öron. 
För där stod han på golvet och mådde dåligt klockan sju igen. 
Jag undrar varför just klockan sju känns så passande, det är verkligen typ samma tid varje morgon. 
    
Men jaja... Efter att ha varit ute på promenad (den här gången orkade jag inte ens byta ut sovtröjan, och hade den under hoodien. Ingen är vaken för att se hur trashig jag ser ut klockan så pass tidigt på morgonen ändå...) gick jag och la mig igen. Har halvsovit till... för ett tag sen, ätit frukost och dammsugit köket, och nu sitter jag fortfarande och är lite halvt vaken bara. 
Snart måste jag gå och ta en dusch och göra mig i ordning. Ska träffa J senare idag, vet dock inte exakt när, men någon gång blir det i alla fall. Ska bli riktigt trevligt, var så länge sen vi sågs!
   
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0