Lägg ner förfan!

Åh, nu blir jag seriöst trött på folk som länkar till sin blogg på facebook femtiotusen gånger om dagen. 
Ja, vi har sett att du har en blogg.
Ja, vi har kanske klickat på den en gång och insett att innehållet är värdelöst och uruselt och att du inte är grammatiskt korrekt nånstans.
Så varför fortsätta länka?
Okej om det skulle vara nån gång ibland, men hela tiden? Och överallt?
För några dagar sen var det en kille som jag inte snackat med på flera år som bara länkade till sin blogg över msn. Jag ignorerade. Samma människa länkar till sin blogg på facebook.
En annan människa, som också länkar till sin blogg på facebook, till och med mer än den förstnämnde, som jag för övrigt inte heller har snackat med på år och dar, länkade till sin blogg på chatten på facebook. Jag ignorerade inte. Jag blev arg. Jag skulle plugga. 
   
Ja, i alla fall så stör det mig. 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0