Min stolpiga dag

Skola från nio till tre.
Jag skrev ner vad de sa, inflikade ibland,
lyssnade och la till,
ändrade formulering.
Kontrollbehov har jag.
Därför ville jag skriva.

Klara med själva jobbet vid elva,
skrivarstrul till tolv,
resturang och Kiibob! (kebab för folk som är lite dumma och inte tänker som jag)
Gott.
Redovisning vid ett,
smått jobbig lärare.

Bok för trehundrasjuttio kronor,
nästan pank nu igen.
Två veckor och två dagar till löning.
Klarar man sig tro?

Hem igen,
tomatsoppa och rostat bröd,
choklad och Kenny Starfighter.
Underbar film.

Dega i sängen,
Vänner och Family Guy,
dusch.
Tv igen: Idol,
Ut med hunden,
prata i telefon,
galen hund.

Dator,
utbrott,
sova snart?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0