Nagelpanik!

Okej... Känner mig lite töntig just nu men jag får seriöst panik (eller inte så seriöst egentligen, ganska oseriöst, eftersom jag inte alls får panik på riktigt, bara på låtsas...), kan inte hitta nån nagelsax eller nagelfil någonstans och mina naglar är helt fucked!
En av den har gått av, en annan har gått av halvt typ, och resten är långa. Ser så fult ut. 
Jag måste klippa ner och fila resten av naglarna så de kan få växa till sig i samma takt sen igen och bli fina och långa... igen. 
Nej, det här är korkat. 
Naglar?
Äsch, nu måste jag fan sova. 
Får komma ihåg att inte kliva ut ur rummet mitt i sandlådan när jag vaknar. Skorna står nedanför dörren. Att komma ihåg att ta på sig dem innan är en rätt bra idé tror jag.
Nej, sova NU!
God natt!
<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0