När jag får pengar

När jag får pengar så det blir över måste jag köpa:
# En höstjacka
# Nya hoodies
# Andra tjockare tröjor
# Linnen/T-shirts 
# Mer färgglada grejer! 
# Typ leggings av nåt slag
# Skor
# Mössor och vantar
Okej... Jag MÅSTE ju inte köpa allt det där, men jag vill. 
Vet inte om jag kommer kunna köpa allt dock. Haha, jag brukar ju lyckas bli pank ganska lätt av någon anledning. 
Men saker som jag definitivt behöver är sånt som börjar gå sönder och som jag inte har. Så shopping är det som gäller när pengarna rullar in. 
Borde få en del lön den tjugofemte i alla fall, så då kanske jag har lite pengar över till kläder efter allt jag faktiskt måste ha på riktigt. Annars får jag väl vänta tills studiemedlet kommer. Om tre veckor räknar jag med. 
<3 

Kommentarer
Postat av: Malin

klart som korvspaad att du MÅSTE köpa allt det där.. du är ju värd allt :D



får jag följa med o stoooorshoppa?? :)

<3

2009-09-19 @ 01:13:39
URL: http://abigworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0