Och bloggandet når sin peak

När jag kan sitta och läsa mina egna inlägg flera gånger om och tycka att det är intressant,
då är jag på topp.
Jag låter inte min blogg definieras av hur många läsare den har,
vilket verkar vara det centrala för många bloggare.

Men just de bloggarna,
de bloggarna som ger en tips för vad som gör en "bra blogg",
som gör att folk vill läsa ens blogg,
de bloggarna har nog oftast inte samma passion som jag.

Därför är det svårt att hitta guldkornen.
För som jag sitter säkert många därute med en passion för att skriva,
och som verkligen KAN skriva fint,
men som inte upptäcks för att de har för lite bilder och för mycket text.

Inte för att klanka ner på bloggar med mer bilder än text,
men jag tycker ändå inte att man kan säga att det är det som definierar en bra blogg.

Jag tycker att min blogg är bra.
Då är den det.
I mina ögon i alla fall.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0