Okej, nåt positivt...

Som sagt i tidigare inlägg får jag pengar imorgon. 
Jag har lagt upp en budget och jag har räknat ut att jag kan unna mig själv en hel del kläder. 
Så jag sitter och fantiserar och tänker ut ungefär vad jag ska köpa, hur mycket det får kosta och lalala... 
Det var så galet länge sen jag verkligen shoppade, så nu ska jag låta mig själv go crazy, hur onödigt vissa kanske tycker att det är med nya kläder. 
Jag tycker i alla fall att jag behöver det, och lite nya färger och former i garderoben och på mig kan definitivt få mig på bättre humör. Inte för att jag är materialistisk (okej, lite då...) men förändring är bra! 
     
Fyfan vad kul det ska bli med en fet jävla shoppingtur nån dag snart! Och M, du ska med! :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0