På besök och besök

Nu är jag tillbaka igen!
Först åkte jag in till Kulturama och hälsade på, det var väldigt trevligt. Lyckades stöta på rätt många gamla lärare och det blev en del babblande utöver det jag kom dit för att göra. Gick länge och pratade med min gamla mentor, som tydligen ska bli pappa! Jag är så glad för hans skull! :)
Ja, var väl där och strosade i nån timme, och sen åkte jag vidare till BK och lämnade tillbaka mina jobbkläder, fick min (antagligen) sista gratis måltid och snackade lite med min gamla chef (där är det också konstigt att säga "gamla" btw). 
Efter besöket på BK åkte jag hem, mätt i magen, och nu ska jag väl snart börja plugga igen. 
    
Underbart hur glad man kan bli av att prata med gamla lärare... Nu är jag på riktigt bra humör.
<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0