Plugg-lördag

Men tjosan!
Imorse blev jag väckt vid typ sju, av min kära lilla vovve som är lite sjuk för tillfället. :( Förhoppningsvis mår han bättre snart, efter mycket vila. 
Gick och la mig igen efter att ha varit ute på en liten promenix, och så sov jag väl till halv tolv nångång. 
Har väl suttit och pluggat på instuderingsfrågorna till tentan sedan dess. 
Känner mig rätt duktig som sitter med datorn i knät och boken brevid mig och skriver långa svar på frågorna. Hittills går det ju rätt bra, men jag håller bara på att skriva ner svaren direkt ur boken nu, sen när jag väl ska plugga in allt blir det nog LITE svårare. Särskilt med tanke på hur jävla mycket det är. 
Ja... Nu i efterhand förstår man hur bra man hade det på grundskola och gymnasium. Nån borde ha sagt det till en: "Njut förfan! Det blir bara värre!" 
Nej, nu ska jag fortsätta plugga snart igen. Först vill jag att nedladdningen av The Used´s nya album ska bli klar, så jag kan lyssna på überbra musik medan jag försöker lära mig saker. 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0