Sjuk och glad, sjukt glad

Hej! 
Idag mår jag piss. Fysiskt.
Huvudet dunkar, näsan igentäppt och halsen gör ont. 
Men jag mår också asbra. Psykiskt. 
Bra blandning det där... eller inte. Jag hade ju velat kunna visa hur bra jag mår psykiskt fysiskt, men det går ju inte när jag knappt kan röra mig.
Idag vaknade jag hos JD... sjukt mysigt. Vi fick sova längre för en gångs skull, det uppskattades.
Vid ett åkte jag hem och åt mat, gjorde mig i ordning, gick ut med hunden och åkte till skolan, där jag mötte upp en tjej vi kan kalla T, som skulle intervjua mig för kamratintervju-uppgiften vi håller på med. Hon följde med mig hem och satt och ställde massa frågor på bussen hem och väl hemma i lägenheten. Sen fotade hon mig. Jag tror det blir bra, vi kände båda att vi fick ut vad vi ville med det. :)
Sen efter det har jag mest försökt få den här datorn att fungera som jag vill...
VÄNTA! Jag har inte ens berättat om den här datorn!
Vi backar bakåt:
JD har köpt ny dator. Jag ville också ha ny dator, så jag sa till honom på skämt: "Du kan väl köpa en till mig också?" På den frågan fick jag (konstigt nog...) nej till svar. Då fortsatte jag: "Men jag kan väl i alla fall få din gamla?" och fick svaret: "Ja det kan du." 
Haha, så nu har jag laptop igen! <3
Har alltså suttit och försökt lära mig hur den fungerar, eftersom det är en mac och jag inte är van. 
Tog en jävla tid att fixa internetanslutningen, och jag höll nästan på att ge upp tills jag tillslut lyckades.
Nu ska jag leka lite, om jag orkar... (Leka=lära mig hur datorn fungerar)
Fast först känner jag för att ta ett bad... Kanske hjälper mitt dunkande huvud. 
I´ll be back!
<3 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0