Two weeks from now

Om två veckor fyller jag år. 
Känns konstigt, för det känns inte alls som att det var nästan ett år sen sist. 
Ett år sen jag fyllde år, och helgen efter satte mig på en cykel utan växlar och cyklade till Örebro tillsammans med två fina vänner. Fem dagar senare var vi framme. 
    
I alla fall... två veckor. 
Nitton höstar blir jag då, men att bli nitton är liksom mest irriterande. När man blev arton var det en stor grej, för då fick man gå på krogen och dricka lagligt (ja, och köpa cigg och snus, men sånt håller ju inte jag på med). Och när man blir tjugo får man gå på systemet. Nitton är en mellanålder. 
Nu låter jag som en alkis... Det är jag ju verkligen inte. Det är mest friheten jag vill åt.
Skulle ju kännas skönt att kunna göra precis vad man ville.   
     
Det ska bli rätt kul att fylla år. 
Jag är nog lite barnslig på det sättet. 
Tror att jag ska önska mig en fortsättning på min tatuering. Finns inte så mycket mer jag känner att jag vill ha eller behöver just nu. 
   
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0